_csrf a693382c-6512-4f05-8e3d-b7d9a40cefab /d15997c174c44ab59e52120e9e2a7f4afc3eae36/assets sv

Corona-viruset som grasserar över hela världen har ställt oss alla inför nya utmaningar. Eftersom vi får allt fler frågor om varorna och paketleveranserna har vi sammanställt de viktigaste frågorna och svaren för dig.
Om du skulle ha ytterligare frågor om din beställning finns vår kundservice där för dig precis som vanligt. Du når våra kundtjänstmedarbetare mellan kl. 08.00 och 18.00 på telefon 040-12 34 33.

Behöver jag vara orolig om den vara som jag har beställt kommer från ett riskområde?
Nej. Du behöver inte vara orolig på grund av varorna. Allt som du beställer hos oss har först kontrollerats med största noggrannhet av vår kvalitetskontroll. Varje plagg går igenom vår behandlingsanläggning med hetluft med en temperatur på ca 110 grader. Även våra transportpartner följer alla föreskrivna hälso- och hygienstandarder och säkerhetsföreskrifter till punkt och pricka.

Levereras mitt paket över huvud taget just nu?
Naturligtvis skickar vi ditt paket precis som vanligt. Det kan dock uppstå förseningar hos logistikföretaget vilket eventuellt kan göra att leveransen blir försenad. Vi ber om ursäkt för det.

Hur levereras mitt paket?
Paketet kommer att levereras på vanligt sätt. Ingen underskrift behövs.

Jag vill beställa något nu men kan inte ta emot paketet för tillfället på grund av sjukdom. Kan jag flytta fram leveransdatum?
Naturligtvis. Du kan ange en önskad leveransdag för din beställning. På så sätt kan du redan nu välja ut ditt favoritmode och själv bestämma när du vill ta emot ditt paket.